published on in Aanbeveling

Aanbeveling van Linda Tak van De Wegwijzer uit ‘s-Gravenzande

“Via via hoorden wij van de Digitale topschool. Dit blijkt aan te sluiten bij kinderen die meer aankunnen in de bovenbouw […]. Het zijn uitdagende opdrachten waarbij ze begeleid worden door een student. Mochten ze vragen hebben, moeten ze die ook stellen aan hun begeleider. Als leerkracht heb je er eigenlijk geen omkijken naar. Je wordt als leerkracht wel op de hoogte gehouden van de vorderingen van de kinderen. In het halve jaartje dat wij er nu mee werken, zien wij dat kinderen het leuk en leerzaam vinden. Wij merken dat kinderen die veelal probleemloos hun opdrachten in de klas maken, nu op problemen stuiten. Goed de opdracht lezen, goede hulpvragen stellen, doorzetten als iets moeilijker wordt zijn belangrijke leerpunten die zij zich eigen moeten gaan maken.”

— Linda Tak, CBS De Wegwijzer te ‘s-Gravenzande