published on
tags: talent opdracht

Talent stimuleren

Er wordt vaak gesproken over het stimuleren van talent. Dit gebeurt bij De Digitale Topschool tientallen keren per dag. Onze TOP-leraren begeleiden leerlingen op de basisschool, en geven 1-op-1 feedback.

Wat voorbeelden van de afgelopen uren:

Antwoord op vraag 2: “een bot dat bijna gebroken is maar niet helemaal”

“Niet helemaal, bij een kneuzing hoeft het bot niet aangedaan te zijn, maar het ‘onderhuidse weefsel’ wel, bindweefsel bijvoorbeeld. Dit kan door een val, slag of stoot veroorzaakt zijn.”

(uit Sportblessures-2)

Antwoord op Vraag 3: “je dunne darm en je dikke darm, ongeveer er tussen”

Het klopt inderdaad dat ter hoogte van je navel je darmen zitten.

Antwoord op Vraag 5: “je plasbuis”

Het antwoord op vraag 5 moest zijn je nieren. Dit kan je ook goed zien op het plaatje bovenaan de opdracht.

(uit Onze Organen-Algemeen)

Een opdracht wordt dus niet door “de computer” gecontroleerd, maar door een echt mens met verstand van zaken. Een unieke aanpak.