published on in Aanbeveling
tags: passendonderwijs hoogbegaafd basisschool

Aanbeveling cbs de bron uit oude tonge

“Wij maken sinds dit schooljaar met 2 van onze topleerlingen uit groep 78 enthousiast gebruik van de Digitale Topschool.

“Als leerkracht is het niet altijd even makkelijk deze leerlingen de juiste uitdaging te bieden. Zij zijn gretig naar nieuwe informatie en snel in hun denken en werken. Dat betekent dat een goede voorbereiding een grote tijdsinvestering van jou als leerkracht vraagt.

“Door gebruik te maken van de Digitale Topschool wordt dit probleem ondervangen. De leerlingen hebben de keus uit een breed scala aan onderwerpen. Zij kunnen er zelfstandig mee aan de slag en hebben online contact met hun begeleider. Dé ideale manier om aan de leergierigheid van deze leerlingen tegemoet te komen, zonder dat het je als leerkracht extra tijd kost. Ik kan de Digitale Topschool voor de topleerlingen van uw school dan ook aan iedereen aanbevelen en hoop dat er snel uitbreiding komt voor leerlingen uit de midden-en onderbouw!”

— Annette Eikelboom, cbs De Bron uit Oude-Tonge